Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 1 januari 2013

2013 begonnen.

 Vanwege de vele interesses die ik via mijn blog deel, heb ik maar twee collage's gemaakt. Eentje die laat zien dat ik graag fotografeer, van de natuur en dieren hou en dat ik gek op onze katten ben! Mijn kater Luukie is de gestreepte kat, op mijn arm heb ik poes Bells. De andere collage laat de hobby 'koningshuis' zien. Nog steeds boeien de Nederlandse en Buitenlandse Royalkinderen mij! De foto's zijn afkomstig van: RVD; SVT (screenshot); Casa Real (kerstkaart) en Kongehuset.
Ik wil al de bezoekers van mijn blog het allerbeste voor het nieuwe jaar wensen. In een jaar gebeurt er zo ontzettend veel. Lief en leed. Mooie dingen, verdrietige dingen.. We weten niet wat ons zal overkomen, dat weet er maar Eén. Ik wens jullie het allerbeste toe, Gods zegen.
Groetjes van Jenny.

7 opmerkingen:

  1. Mooie collages!
    Ik wens jou ook een gelukkig 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout en achtergrond heb je! Mooie log met mooie collages! Jij ook het beste gewenst in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenny,

    Wat heb je een mooie tekst bij je collages gezet.
    Ik wens jou ook het allerbeste toe voor het nieuwe jaar.
    En natuurlijk: Gods zegen!

    Liefs Stephanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collage 's.
    Gelukkig nieuwjaar ....!!!
    Hopelijk krijg je veel reacties 't komende jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenny,
    Wat een fantastische foto's zo bijelkaar. Erg leuk.

    Ik wens jouw ook nog alle geluk en gezondheid voor 2013!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...