Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 20 juli 2015

Gaia Zoo: 15/07/2015 (1)

 Zebravinkje.
 Witgezichtsaki's.
 Gouden pijlgifkikker.
Witgezichtoeistitie.
 Roodgezicht slingerapen, moeder met jong.
 Geelborstkapucijnaap.
Baby doodshoofdaapje.

Dit zijn foto's van een dag waarop ik als enige doel had 'De dag doorkomen'. Dat is gelukt en het heeft ook nog mooie plaatjes opgeleverd en een paar keer een goed gevoel. Het is zeker niet te laat om er nu nog een beetje van na te genieten. Deze foto's zijn net niet perfect genoeg voor op Jenny's Pics, daar staan de allerbeste, maar ik wilde er toch nog wat meer delen. 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Wat een mooie foto's!! Leuk al die bijzondere soorten.
    Foto 7 is echt super, wat een koppie en leuk ook zo met dat grassprietje in zijn pootje.
    Gaia Zoo, daar moet ik toch ook eens naar toe.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto 's ... kunnen ook prima ook jenny pics. in iedergeval zebravinkje en kapucijnaapje maar dit is ook OKE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mooie foto's heb je gemaakt; ik doe het je niet na en ze zijn best goed en prima voor Jenny's Pics. Maar het belangrijkste is dat je dag geslaagd is. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...