Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

donderdag 19 april 2018

02/02/2018.

 Nog altijd denk ik bij 02/02 aan hét huwelijk :) Maar dit jaar was ik in Diergaarde Blijdorp en zag onder meer deze prachtige Amoerpanter. (Ik vind het eigenlijk wel een koninklijk dier!)
 Deze kroeskoppelikaan is ook Oranjegezind..
 Dit is de Bengaalse oehoe.
Hierbij een indrukwekkend reptiel, de Komodovaraan. Groot en gevaarlijk.
Tongetjes zag ik bij deze banteng koe..
 En de wollige rode panda!
 Een 'zo moeder (Namaste), zo dochter (Karuna)' foto.
 In het kader van 3 op een rij.. Deze Mhorr-gazellen.
En een drietal Kaapse grondeekhoorntjes.
 Deze bosbuffel dacht: "Waarom makkelijk doen, als het moeilijk kan?"
 Zeeleeuw Nick is inmiddels écht een stoere man geworden.
 Alsmaar stoerder wordt ook ijsbeer Todz...
Maar de aller-stoerste blijft toch gorilla Bokito!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Jenny,
    Mooi overzicht van "onze Blijdorp vrienden"...hihi...!! Erg leuk om te zien.
    Die Zeeleeuw en IJsbeer vind ik echt super genomen.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie, Jenny. Heb je nog gezien dat de Bosbuffel onder die balk vandaan kwam? 't Is een beetje onhandige houding!
    Ik ga voor de Amoerpanter, een dier dat ik veel te weinig zie als ik er ben. Maar ik heb misschien niet genoeg geduld om erop te wachten..... Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, uiteindelijk ging de bosbuffel over het hek heen ;)

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige mooie opnames het was net of ik zelf in Blijdorp was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige log weer. Heerlijk al die foto's. Die van de bosbuffel is wel heel leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...