Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

maandag 23 april 2018

Orang-oetan Sabbar.

 Hier hebben we de vrolijke orang-oetan Sabbar! Hij werd geboren 11 mei 2016 in Ouwehands Dierenpark Rhenen.
Deze foto's zijn van 5 februari 2018. Met een opstapje kan hij overal bij..
Zou hij een bad gaan nemen?
 Toch niet.
 Veel leuker om te kijken naar al die 'apen' aan de andere kant van het glas.

En dan handkusjes te geven!

Vervolgens geeft Sabbar een showtje weg met een halve speelbal. Dat is natuurlijk gewoon een hoed!

Tot slot nog de bewegende beelden van die dag. Ook grote zus Daya en moeder Jewel komen 'voorbij'. 

6 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Wat een koppie!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat leuk zijn ze geworden. Oerang oetang zijn leuke beesten. Vooral zijn grappig. Erg leuke filmpje geworden.Kunnen leuk met de elkaar spelen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie, Jenny. Wat een slim dier is het toch.
    Heel leuk filmpje, waar je goed ziet hoe handig hij met de dingen omgaat.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhhh...... wat een schatje :-)))))))
    Geweldig om te zien Jenny en ook dat filmpje is erg leuk. Zo zie je deze kleine in actie. Echt heel leuk om te zien.
    Veel groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk aapje, wat een schatje, heerlijk om naar te kijken

    Van de trouwe apenfan, heb genoten en nu nog even naar school, ik heb jammer genoeg maar 1 week vakantie.
    Groetjes van Jeffrey, zoon van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Dat lijkt me echt genieten om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...