Welkom!!

Beste Bezoeker,

Welkom op mijn blog waar ik vanaf april 2011 over meerdere van mijn hobby's heb geblogd. In juni 2015 heb ik een nieuwe start gemaakt, vanaf nu zal mijn blog vooral over dieren gaan. Ook heb ik een Facebook pagina, Jenny's Pics waar ik foto's en filmpjes plaats.
Heeft u opmerkingen of vragen? Mail dan naar welkomoploekje16@hotmail.com. Veel plezier!

Tot ziens,
Jenny.

dinsdag 8 mei 2018

Artis (7 februari).

Dit is jaguar Mowgli, een mannetje van 13 jaar.
Je hebt gevlekte jaguars en zwarte jaguars.
Vroeg in de morgen van 28 juni 2017 werd er een jaguar tweeling geboren in Artis.
Links, mannetje Neron, rechts zijn zusje Leya. Je ziet de gevlekte tekening onder het zwart zitten. Vooral als de zon erop schijnt.
En hun moeder Rica (7), die is gevlekt.
Op mijn YouTube kanaal zijn meer video's te vinden van de jaguarwelpen. 
Dit is Artis jongste chimpansee; de vierjarige Ajani.
Ajani is ontzettend actief en grappig, een feest om naar te kijken!
Dit is de video die ik die keer gemaakt heb..

Als afsluiter nog een foto van gorilla Shae van 2.

4 opmerkingen:

  1. Schitterende foto's en video's, Jenny. Het gebeurt niet vaak, dat ik hoorbaar grinnikend naar een videootje kijk, maar bij Ajani kwam ik er niet onderuit!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze zwarte panter niet gezien in Artis. Kwamen de tijd te kort. Mooie zwarte panter geworden. Aapjes heb ik ook gezien. Ik vond de kooien te klein. Gingen zo te keer met elkaar. Geen vrijheid hadden daar. Maar we hadden toen ook foto's gemaakt. Zelfs filmpje gemaakt. Mooie filmpje. Gorilla ziet lief uit op de foto.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenny,
    Wat een indrukwekkende dieren zijn die zwarte panters.
    En wat een grappige foto's en ook filmpje van die Chimps.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg indrukwekkend; ik heb genoten, gelachen en soms een traantje weggepinkt zo mooi was het.
    Groetjes Jeffrey, zoon van anja

    BeantwoordenVerwijderen

Overstap naar andere website.

Vanwege de problemen met het invoegen van afbeeldingen, ben ik overgestapt naar: https://jennydierenfoto.wordpress.com/  Al heb ik in...